13.08.2016 // 4 comments

interrail (1)

rets sommer dro jeg for frste gang p en "skikkelig" tur alene. Ord kan ikke beskrive hvor fantastisk gy det var ta tog i Europa med noen av mine nrmeste. Det eneste vi hadde bestilt fr avreise var en flybillett og sted bo i Amsterdam;

slik ble ruten til slutt: Stavanger - Amsterdam > Brussel (dagstur) > Praha > Wien > Budapest > Verona > Pistoia > Firenze > Stavanger

Ruten startet i Amsterdam, her feiret vi begynnelsen p reisen med pizza p et gatehjrne. P bare 2 dager fikk vi sett overraskende mye av byen, ogs fra sykkelsetet. For en vakker by !! Da vi satt oss p toget til Brussel tidlig om morgenen begynte interrail p ekte.

Etter en interessant natt p nattog fra Brussel, vknet vi opp i Praha. Det gjorde ingen ting at vret ikke var p topp, for byen var finfin !! Her var vi veldigveldig heldige med hostellet, atmosfren var s avslappet + fin, og vi skulle nske vi kunne bo her et par uker til.

Ett ddsgy dgn i Wien ^ massevis av fine bygninger, og n bodde vi endelig p et hostel der vi fikk rom til bare oss 4, og ikke 9 andre fremmede, slik vi hadde bodd fr. Haha, det var ganske herlig, det.

Da vi gikk av toget i Budapest var endelig sommervarmen p plass. Bilder herfra + Italia kommer.

Sommeren forsvant p bare noen sekunder, som alltid. N er det bare 2 dager igjen til mitt siste r p videregende er i gang. Rart tenke p at det gr mot slutten, men jeg gleder meg ihjel til feire med russetid. De to siste mnedene har vrt mega fine, med bde Roskilde, interrail, og norsk sommer p hytta. Nytnytnyt de siste dagene fr skolestart !

4 comments

hh s herlige bilder! Dette m jeg gjre en gang i livet mitt med mine nrmeste ogs :)

Ha fortsatt en fin lrdag videre <3
Det s veldig spennende ut, og mange fine bilder forresten :)

Tomine

h, nydeligge bilder!! sjalu p den fine turen dokkrs alts <3 glede meg te starta skolehverdagen me deg igjen - selv om eg skulle nske ferien varte i minst 1mnd til!!! sommerferien, ingenting ting som den!!

Tora

S kjekt se bildene dine, interrail med deg va ok+;)

write a new comment

IRENE MIDTTUN
Irene, 19 r fra Stavanger, elsker reise og fotografere. Dette er min foto dagbok.
CATEGORIES
ARCHIVE
designet er laget av renate.