23.09.2016 // 1 comment

det siste av rets sommer

1/2 pris p is !

!! verdens fineste skole.

Lars Vaular <33

Det har skjedd s mye gy i det siste. Her kommer noen bilder fra bde kamera og mobilen fra den siste tiden. Jeg har vrt p klassetur med biologien til dneram + hyttetur med gjengen i klassen <3 <3 Ss herlig slappe av, g tur og spise god mat, kjente at jeg virkelig hadde godt av frisk fjell luft. Hahah, den uken var jeg 6/7 dager i dneram. Uken etter var vret helt vilt i Stavanger, plutselig kom sommeren !! Da tilbrakte vi flere timer p stranden, satt ute p caf, middager ute, var i 2 bursdager og p sommer marked p tou scene. I gr var jeg p Lars Vaular konsert, veldigveldig bra !

Om f minutter sitter jeg p flybussen, jeg skal nemlig til Oslo med Solveig og Hanne <3 Gleder meg i hjel til en helg i hovedstaden med blant annet Justin Bieber konsert hehe. God helg !

04.09.2016 // 0 comments

interrail (2)

Vi bodde i denne bygningen (!!)

Skolen er i gang for fullt, og de siste ukene har vrt veldig fine med bttur, cafe besk, venner, bursdag, kvelds med fine jenter, og vrt p en fantastisk karpe diem konsert. Jeg har ogs gjennomfrt en halvmaraton (!!!), ss gy !!

Engangskamera bildene kom i posten her om dagen, massemasse fint !! N mimrer jeg tilbake til interrailen. Etter Wien kom vi oss til Budapest, her var endelig sommervarmen p plass.

Etter litt trbbel med overbooking p hostellet fikk vi ett nytt hostell, med et nydelig rom ! Det hadde store vinduer, og det var s fint nr vi vknet dagen etter av at solen strmmet inn gjennom vinduene. Vi fikk se bde slottshyden, parlamentet og var noen timer p "Terminal Bath", som Buda er kjent for. Alt var s billig her i forhold til hjemme, og vi nyt fine dager fr turen gikk videre til Verona i Italia.

14 timer p toget, i s vakkert landskap gjorde ingenting.

Alle timene var definitivt verdt det nr denne sjarmerende byen mtte oss ^ Enda finere var det at vi ankom Verona som badet i morgenlys, byen var i ferd med vkne og uten ha bestilt, fikk vi sengeplasser p et nydelig hostel 5 minutter fra sentrum.

En liten busstur utenfor byen fikk vi endelig et ordentlig bad, det trengtes i 35 grader. Herregud s herlig det var legge oss ned og gjre ingenting, i et noen timer.

Neste stopp endte opp med vre en liten by 30 minutter utenfor Firenze; Pistoia. Her leide vi en leilighet via airbnb, denne bestilte vi faktisk p toget til Firenze. Ganske fint sitte p et tog uten sitteplass, helt uten vite hvor vi skulle bo eller sove. Hun vi bodde hos var en super st italiensk dame, og nr vi vknet sto frokost klar :)) En av dagene her tok vi ogs toget til en kystby, slik at vi fikk oss et bad i varmen.

Det siste dgnet tilbrakte vi i Firenze.

S utrolig fin by ende interrailen i. Med gelato og pizza i magen + sykt mange nye minner begynte den 34 t lange hjemreisen.

Etter to uker med uendelig mange nye inntrykk, var det veldig rart komme tilbake til Norge. Da vi gikk mot bussholder plassen i Stavanger fltes nesten alt som en drm.

IRENE MIDTTUN
Irene, 20 r fra Stavanger, elsker reise og fotografere. Dette er min fotodagbok.
Follow on Bloglovin
CATEGORIES
ARCHIVE
designet er laget av renate.